Üldine – "Mitu toodet on IKEA Eesti tootevalikus?“
IKEA Eesti e-poes on esindatud kogu tootevalik 8000–9000 tootega. IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis on kohapeal esindatud 2000–3000 toodet, millest 150–200 kaubaartiklit on võimalik kohe osta ja kaasa võtta.

IKEA Tartu planeerimisstuudios kohe kohapeal ostmiseks ja kaasa võtmiseks tooteid ei pakuta.

Üldine – "Kas IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis ja IKEA Tartu planeerimisstuudios saab inspiratsiooni koguda?“
Jah, mõlemas asukohas saab suurepärast inspiratsiooni oma kodu sisustamiseks. Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis on esindatud suurem valik tooteid ja esitletud erinevaid kodusisustuslahendusi. Tartu planeerimisstuudio pakub klientidele mugavat ja lihtsasti ligipääsetavat keskkonda, kus saab tuge isikupäraste mööblilahenduste planeerimisel, olenemata sellest, kas otsid koju uut kööki, riidekapilahendust, taskukohast hoiumööblit või stiilset sisustust. Mõlemas esinduses on näidistesaal. Rohkelt ideid ja inspireerivaid lugusid leiad ka IKEA kodulehelt.

Üldine – "Soovin tellida uut kööki, aga päris keeruline on kõigega ise hakkama saada. Kas IKEA aitab mind köögi planeerimisel?“
Jah, võimalik on kasutada iseseisvalt erinevaid planeerimisprogramme, mis on kättesaadavad meie kodulehel. Personaalse plaani saamiseks soovitame aga  kohtuda meie planeerimisspetsialistiga. Konsultatsiooniks palume sul aga eelnevalt broneerida kohtumise aeg veebis. Köökide planeerimise teenust pakume nii Tallinnas kui ka Tartus.

Üldine – "Kuidas saab IKEA Eestiga ühendust võtta?“
Meiega saab ühendust võtta e-posti teel aadressil info@ikea.ee või helistades klienditoe numbril +372 330 4000. Klienditoega saab telefoni teel ühendust tööpäevadel kell 10.00–18.00. E-kirjale vastame 2 tööpäeva jooksul.

Üldine – "Kas IKEA Eestis on vabu töökohti?“
Kui sul on kirg koduse elu vastu ja sa usud, et üheskoos tegutsedes saame kõik asjad tehtud, siis võta meiega ühendust. Info vabade töökohtade ja kandideerimisprotsessi kohta leiad IKEA kodulehelt.

Üldine – "Kus ja millal avatakse IKEA pood Eestis?“
IKEA pood avatakse Tallinna lähistel Rae vallas 2022. aasta sügisel.

Garantiid – "Kas IKEA toodete puhul kehtivad garantiid?“
Jah, loomulikult, ja sealhulgas on paljude IKEA toodete garantiitingimused väga helded. Garantii kehtivuse on ostutšekk või arve, mille saab alla laadida e-poest. Garantiitingimustega saad tutvuda siin.

Kauba tellimine – "Kuidas ma saan aru, et toode on e-poes saadaval?“
E-poes on iga toote juures märgitud, kas toode on e-poes saadaval või mitte. Kui toote juures on kirjas lause „Ei ole veebist ostmiseks saadaval"", tähendab see seda, et toodet hetkel meie Läti laos ei ole ning ootame selle lattu saabumist. Meie laoseis täieneb regulaarselt. Palun jälgi muudatusi kodulehel.

Kauba tellimine – "Kas mul on võimalik tellida IKEA Eesti e-poest, kui ma ei ole IKEA Family liige?“
Jah, e-poest kauba tellimiseks ei pea olema IKEA Family liige. IKEA Family programmiga liitunud kliendile kehtivad mitmesugused hüved ja privileegid, näiteks tasuta kaupade kindlustus ja 365-päevane toodete tagastusõigus, aga ka toodete eripakkumised. Programmiga saab liituda tasuta, mistõttu soovitame oma klientidel kindlasti IKEA Family programmiga liituda.

Kauba tellimine – "Kas mulle saadetakse kinnitus, kui olen e-poes tellimuse esitanud?“
Jah, saadame tellimust kinnitava e-kirja, kui oleme sinu tellimuse kätte saanud.

Kauba tellimine – "Kuidas ma saan oma tellimusele arve?“
Arve saab alla laadida veebipoe iseteeninduses pärast kauba kättesaamist. Kui teed oma tellimuse IKEA Tallinna tellimis- ja väljastuspunktis või IKEA Tartu planeerimisstuudios, tuleb arve saamiseks saata kiri e-posti aadressil info@ikea.ee ja lisada SO-ga algav tellimuse number.

Kauba tellimine – "Kas IKEA Eesti e-poes saab tellitud kauba eest tasuda IKEA kinkekaardiga?“
Kinkekaardiga saab tasuda ostude eest IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis ja IKEA Tartu planeerimisstuudios kohapeal. IKEA Eesti e-poes pole hetkel kinkekaardiga ostude eest tasumine võimalik. Täpsemalt loe kinkekaardi võimaluste kohta siit.

Kauba tellimine – "Kas ma saan tellida kaupa teiste riikide IKEA e-poodidest ja saada need kätte IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktist või IKEA Tartu planeerimisstuudiost?“
IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktist ja IKEA Tartu planeerimisstuudiost saab kätte vaid IKEA.ee e-poest ostetud kaubad või tooted, mille tellisid kohapealt.

Kaupade tagastamine – "Kas IKEA tooteid saab tagastada ja ümber vahetada?“
Jah, IKEA annab oma kaupadele täiendava 90-päevase tagastamisõiguse, mille tingimustega saad tutvuda siin. IKEA Family liikmed saavad kasutamata, avamata ja kokku panemata tooteid tagastada 365 päeva jooksul, kui näitavad ostmise ajal IKEA Family kaarti.

Äriklient – "Kas ärikliendid saavad osta IKEA tooteid IKEA Eesti e-poest?“
Tehnilistel põhjustel ei ole meil ajutiselt võimalik ärikliente e-poes teenindada.

Äriklient – "Kuidas saavad ärikliendid IKEA tooteid tellida?“
Ärikliendid saavad tellimuse esitada IKEA Eesti veebilehel, kasutades spetsiaalset äriklientide tellimuse vormi või saates kirja e-posti aadressile b2b@ikea.ee. Tellimuse saab esitada ka IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis ning IKEA Tartu planeerimisstuudios.

Äriklient – "Kas ärikliendid saavad tellimuse eest tasuda pangaülekandega?“
Jah. Pärast veebilehel tellimuse vormi täitmist esitab IKEA Eesti ärikliendiosakond sulle ettemaksuarve. Tellides kaupa IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis või IKEA Tartu planeerimisstuudios kohapeal, saab tellimuse eest tasuda vaid sularahas või pangakaardiga.

Tellitud kauba kättesaamine – "Kus asuvad Eestis IKEA e-poest tellitud kaupade väljastuspunktid, kuhu saab tellitud kaubale järele tulla?“
Eestis saab tellitud kaubale järele tulla Tallinnas ja Tartus. IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunkt asub aadressil Peterburi tee 66/1 ja IKEA Tartu planeerimisstuudio asub  Lõunakeskuse kaubanduspargis, aadressil Ringtee 65A, Räni alevik, Kambja vald, Tartu maakond.

Tellitud kauba kättesaamine – "Millal ma saan oma tellitud kaubale järele tulla?“
Saadame sulle teavituse meili teel ja/või SMS-i siis, kui kaup on üleandmiseks valmis. Palume oma tellimusele järele tulla kahe (2) päeva jooksul pärast teavituse saamist.

Tellitud kauba kättesaamine – "Kas minu tellitud kaubale võib järele tulla ka keegi teine?“
Jah. Selleks, et tellitud kaup kätte saada, tuleb esitada SO-ga algav tellimuse number, tellija nimi ja telefoninumber.

Tellitud kauba kättesaamine – "Kas ma saan tellida väiksemaid esemeid pakiautomaati?“
Kahjuks ei paku me hetkel sellist teenust. Aga me töötame selle nimel, et tulevikus oleks see võimalik.

Tellitud kauba kättesaamine – "Millal tellitud kaup kohale jõuab?“
Info eeldatava tarneaja kohta kuvatakse veebipoes enne ostu vormistamist. Täpse info kaupade kohaletoimetamise kuupäeva ja kellaaja kohta saadame e-posti ja/või telefoni teel.

Tellitud kauba kättesaamine – "Kui kaua hoitakse minu tellitud kaupa IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis või IKEA Tartu planeerimisstuudios?“
Hoiame tellitud kaupu enda laos kuni kaks (2) päeva pärast SMS-teavituse saatmist.

Tellitud kauba kättesaamine – "Mis saab minu tellitud kaubast, kui ma ei saa sellele kahe (2) päeva jooksul järele tulla?“
Kui ostja ei tule oma tellitud kaubale kahe (2) päeva jooksul järele, on müüjal õigus tellimus tühistada ja kohustus ühe kuni kahe (1–2)  tööpäeva jooksul ostjale tellitud kauba eest makstud raha tagastada.

Tellitud kauba kättesaamine – "Kas ma saan väljastuspunktist või planeerimisstuudiost tooted ise koju viia, kui mul pole kaubaautot?“
Enamik IKEA tooteid on pakendatud lamedatesse pakenditesse, mistõttu on neid lihtne transportida ka sõiduautoga. Siiski soovitame sul enne pakendite mõõtmetes ja kogustes veenduda. Täpsema teabe pakendite suuruse ja koguse kohta leiad näiteks tootelehelt toote alt. Aga kui sinu autos pole piisavalt ruumi, kätes piisavalt jõudu või aega napib, teeme meeleldi sinu elu lihtsamaks ja toome tellitud tooted ise sinu koju.

Kojuvedu – "Kui palju maksab kauba tarne?“
Kauba tarne IKEA Tallinna tellimis- ja väljastuspunkti ja IKEA Tartu planeerimisstuudiosse on tasuta. Tellimusi väljastatakse samuti tasuta. Soovi korral saab meie kaudu tellida ka tasulise kojuveoteenuse. Kojuveoteenuse tingimused ja hinnad leiad siit.

Kojuvedu – "Kuidas ma saan tellida kojuveoteenust?“
Kojuveoteenust saab tellida e-poes ostude sooritamisel, aga ka hiljem IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktis või IKEA Tartu planeerimisstuudios. Kojuveoteenuse tingimuste ja hindade kohta leiad lisateavet siit.

Kojuvedu – "Mis sisaldub kojuveo teenuse hinnas?“
Kojuveoteenuse hinna sisse kuulub kuni 500 kg või kuni 6 m³ tellimuse kohaletoimetamine tellija koju või äriruumidesse. Tellimus tuuakse ilma igasuguse lisatasuta kuni 5. korrusele (kui võimalik on kasutada lifti, siis ka kõrgemale).

Kojuvedu – "Mida peaksin tegema, kui tellimust ei toodud koju kohale või osa tellimusest on puudu?“
Küsimuste tekkimisel palun võta ühendust meie klienditoega, kirjutades e-posti aadressil info@ikea.ee või helistades numbril +372 330 4000.

Teenused – "Kas IKEA pakub mõõtmise, mööbli kokkupaneku ja paigaldamise teenust?“
Jah, pakume kõiki neid teenuseid juhul, kui eelistad kasutada spetsialisti abi. Teenuste tingimuste ja hindadega saad tutvuda meie kodulehel www.ikea.ee/teenused.

Teenused – "Kas IKEA tooteid saab osta järelmaksuga?“
Jah, IKEA tooteid on võimalik osta järelmaksuga. Järelmaksuteenuse tingimuste kohta loe lähemalt siit.

Tagastamine – "Kas ma saan IKEA Tallinna tellimis- ja väljastuspunkti või IKEA Tartu planeerimisstuudiosse tagastada toote, mille olen ostnud mõne teise riigi IKEA poest?“
Tooteid, mis on ostetud teise riigi IKEA poest, ei ole võimalik Tallinna tellimis-ja väljastuspunkti ega Tartu planeerimisstuudiosse tagastada. Meile saab tagastada vaid neid tooteid, mis on ostetud IKEA.ee e-poest või tellitud IKEA Eesti Tallinna ja Tartu esindustest.

Tagastamine – "Kas ma saan tagastada IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunkti toote, mille olen tellinud ja/või kätte saanud IKEA Tartu planeerimisstuudiost?“
Jah.

Tagastamine – "Kas ma saan tagastada IKEA Tartu planeerimisstuudiosse toote, mille olen tellinud ja/või kätte saanud IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunktist?“
Jah.

Tagastamine – "Mida pean tegema, kui soovin tooted tagastada ja raha tagasi saada?“
Tooteid saab tagastada iga päev kell 10.00–20.00 IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunkti ja IKEA Tartu planeerimisstuudio kassas. Küsimuste korral palume kirjutada e-posti aadressil info@ikea.ee või helistada numbril +372 330 4000. Tagastamise tingimustega saad tutvuda siin.

Tagastamine – "Mida pean tegema, kui ostetud tootel ilmneb defekt, mõni osa on puudu või tellitud toode ei jõudnud kohale?“
Kui sul on küsimusi, võta ühendust meie klienditeenindusega. Saada meile e-kiri juhtumi kirjeldusega aadressil info@ikea.ee. Palun jäta meile enda kontaktandmed ja lisa ostutšekk ning tellimisvorm. Võtame sinuga ühendust, et leida sinu probleemile parim lahendus.

Muu – "Kas lemmikloomad võivad IKEA Tallinna tellimis-ja väljastuspunkti või IKEA Tartu planeerimisstuudiosse siseneda?“
Me armastame lemmikloomasid, kuid ohutust silmas pidades ei saa me neid IKEA siseruumidesse lubada. Erandiks on erivajadustega inimeste juhtkoerad.



X