Korduma kippuvad küsimused

Kas ma saan enda IKEA Family digikaarti teiste riikide IKEA poodides kasutada? 
Kaarti saab kasutada vaid IKEA Eesti väljastuspunktis ja  veebipoes www.IKEA.ee ning IKEA Läti poes.

Kas ma saan tagastada Tallinna IKEA väljastuspunkti toote, mille olen ostnud teise riigi IKEA poest?
Tooted, mis on ostetud teise riigi IKEA poest, ei ole võimalik Eesti IKEA väljastuspunkti tagastada.

Mida pean tegema, kui soovin tooted tagastada või saada raha tagasi?
Toodete tagastamise ja raha tagasimaksmise küsimuste korral palume kirjutada aadressil tagastused@IKEA.ee.

Kas minu tootele võib tulla keegi teine järgi?
Jah. Tellimuse väljastame maksekinnituse alusel, mistõttu peab see kindlasti kaasas olema.

Kas ma saan tellida teiste riikida IKEA poodidest?
IKEA Eesti väljastuspunkti saab tellida tooteid, mis on müügil IKEA.ee e-poes või IKEA Eesti tellimis- ja väljastuspunktis, Peterburi tee 66.

Kuidas tean, kas toode on e-poes saadaval?   
Palun vaata infot iga toote juures, et näha, kas toode on e-poes poes saadaval. Kui toote juures on kirjas lause „Vabandame, see toode ei ole hetkel saadaval“, tähendab see, et toodet hetkel laos ei ole ning ootame selle lattu saabumist. Meie laoseis täieneb regulaarselt. Palun jälgi muudatusi kodulehel. 

Kas mul on võimalik internetist tellida, kui ma ei ole IKEA Family liige?
A: IKEA veebilehel on võimalik ostu sooritada vaid sisselogituna, kuid tellimuse esitamiseks ei pea olema IKEA Family liige.

Kas mulle saadetakse kinnitus, kui olen internetis tellimuse esitanud?
Jah, saadame tellimust kinnitava e-kirja, kui oleme teie tellimuse kätte saanud.

Millal minu pakk kohale jõuab, kui tellisin internetist?
Tellimus jõuab väljastuspunkti 5 tööpäeva jooksul. Koju tellides on tarneajaks kuni 7 tööpäeva.

Kui palju maksab kauba tarne?
Tellimine IKEA Eesti väljastuspunkti, mis asub Peterburi tee 66, on tasuta. Kojuveo ja teiste teenuste hinnad leiad siit : www.IKEA.ee/teenused 

Kui kaua minu pakki laos hoitakse?
Hoiame pakke enda laos kuni 2 päeva.

Kui ma elan 5. korrusel, kas toote paki mu korteri ukseni?
Jah, toome paki korteri ukseni.

Kuidas teiega ühendust võtta? 
Meiega saab ühendust võtta e-kirja teel info@IKEA.ee

Toode, mille ostsin, on defektiga. Tootel, mille ostsin, on puuduv osa. Tellitud toodet ei toodud kohale. Mida peaksin tegema?
Kui oled ostnud defektse toote või avastad, et mõni toote osa on puudu, võta palun ühendust klienditeenindusega: info@IKEA.ee
Nemad vahetavad toote uue vastu või annavad sulle puuduva osa. 
Kui tellitud toodet ei toodud sinu poolt märgitud aadressile või tellitud tootel ilmnes mõni defekt, saada meile palun e-kiri juhtumi kirjeldusega aadressile info@IKEA.ee 
Palun jäta meile enda kontaktandmed ja lisa ostutšekk ning tellimisvorm. Võtame sinuga ühendust, et leida parim lahendus sinu probleemile.

Kas IKEAs on vabu töökohti?
Vabu töökohti ja kandideerimisprotsessi saab vaadata IKEA veebilehelt. Loe lähemalt siit.
Enda CV saad esitada ka väljastuspunktis. Anna see ükskõik millisele IKEA töötajale, nemad edastavad sinu CV personaliosakonnale. 

Kuidas ja kust saan tellida kokkupaneku-, mõõtmis-, paigaldus- või kojuveoteenust? Mis on teenuste hinnad? Kas saan IKEA poest osta järelmaksuga?
IKEA teenuseid, näiteks mõõtmisteenust, koosteteenust, paigaldusteenust, kojuveo teenust ja muid teenuseid, saad tellida IKEA väljastuspunktis. IKEA pakub ühtlasi võimalust osta tooteid järelmaksuga. Vaata siit, mis on teenuste hinnad: www.IKEA.ee/teenused 

Kas lemmikloomad võivad IKEA väljastuspunkti siseneda?
Me armastame lemmikloomasid, kuid ohutust silmas pidades ei saa me neid IKEA väljastuspunkti lubada. Erandiks on erivajadustega inimeste juhtkoerad.

Kas ärikliendid saavad ostetud toodete eest maksta pangaülekandega? 
Hetkel saab toodete eest tasuda vaid IKEA väljastuspunktis, makstes sularaha või pangakaardiga. Praegu ei ole pangaülekandega maksed võimalikud. Muude küsimuste korral pöördu palun IKEA ärisuhete osakonna poole aadressil b2b@IKEA.ee

 Kas väljastuspunktis saab inspiratsiooni koguda?
Jah, IKEA väljastuspunkt on koht, kus saab palju inspiratsiooni oma kodu sisustamise jaoks.

Kas ma saan viia väljastuspunktist tooteid koju, kui ei oma kaubaautot?
Enamus IKEA tooteid on pakendatud lamedatesse pakenditesse, mistõttu on neid lihtne transportida ka sõiduautos.

Mitu toodet on IKEA Eesti tootevalikus?
IKEA Eesti väljastuspunktis on esindatud 2000-3000 toodet, millest 150-200 kaubaartiklit on võimalik kohe kaasa võtta. E-poes on esindatud kogu tootevalik 8000-9000 tootega.