IKEA kohta

Kas IKEA Eesti ettevõttes on vabu töökohti? Kust ma selle kohta infot leian?

Kui sa oled lihtne, sõbralik, pühendunud ja kliendikeskne inimene ning tahad töötada meie ühtehoidvas tiimis, siis võta meiega julgelt ühendust või vaata vabu ametikohti Tule tööle veebisaidil.

Kus IKEA tooteid toodetakse?

Meil on üle 2000 tootja enam kui 50 riigis. Meie hästi disainitud ja kvaliteetne tootevalik on silmapaistvalt skandinaaviapärane ning madalate hindadega, mis on meie jaoks ülimalt oluline. Me pakendame oma mööbli lamepakenditesse, et seda oleks lihtsam transportida ning iseteeninduslaost kätte saada ja koju viia. Kõigil meie toodetel on ka „Design and Quality, IKEA of Sweden“ (Rootsi IKEA disain ja kvaliteet) märgis.

Kes on IKEA kontseptsiooni omanik?

Rootsi juurtega IKEA on jaemüügiettevõte, mis töötab frantsiisi alusel. Madalmaades Delftis asuv Inter IKEA Systems B.V. on IKEA kontseptsiooni omanik ja frantsiisiandja. IKEA poode haldavad mitmed erinevad frantsiisivõtjad 29 riigis.

Kas ma võin IKEA tooteid edasi müüa?

IKEA on palju enamat kui lihtsalt tooted. See on jaemüügi kontseptsioon, mille toimimiseks peame arvestama paljude erinevate aspektidega. Seetõttu müüakse IKEA tooteid ainult IKEA poodides, mille frantsiisiandja on Inter IKEA Systems B.V.

Mis on IKEA äriidee?

IKEA äriidee on pakkuda suurt valikut hea disainiga funktsionaalseid kodusisustustooteid, mille hinnad on nii madalad, et neid saaks lubada endale võimalikult palju inimesi.

Kinkekaart

Kust saab IKEA kinkekaarte osta?

Kinkekaarte saab osta IKEA Tallinna poest ja IKEA Tartu planeerimisstuudiost. Kinkekaardiga saab maksta nii tava- kui iseteeninduskassas, aga iseteeninduskassast kinkekaarte osta ei saa. Samuti ei ole kinkekaardid müügil meie e-poes. IKEA kinkekaarte (nt enne 24.08.2022 Tallinna tellimis- ja väljastuspunktist ostetud kinkekaarte) saab kasutada meie Tallinna poes ning Tartu planeerimisstuudios.

Kas ma pean kogu kinkekaardil oleva summa korraga ära kasutama?

Ei pea. Sama kinkekaardiga saad teha nii palju oste kui soovid.

Kuidas ma tean, kui palju mul kinkekaardil veel raha on?

Kinkekaardil olevat summat saad kontrollida IKEA Tallinna ja Tartu esindustes kohapeal.

Kas ma saan oma kinkekaarti IKEA e-poes kasutada?

Kahjuks ei saa praegu kinkekaarte e-poes tellimuste tegemiseks kasutada. Küll aga töötame usinalt selle nimel, et see oleks tulevikus võimalik.

Kas ma saan IKEA kinkekaarti ka väljaspool Eestit kasutada?

Kahjuks mitte. Eestis ostetud kinkekaart kehtib ainult IKEA Tallinna ja Tartu esindustes.

Kaupade käitlustasu

Miks ma pean maksma 3,99 eurot kaupade käitlustasu?

Kaupade käitlustasuga katame osa laosüsteemide hoolduse ja toodete käitlemise kuludest. See lisandub e-poe ja IKEA Tartu planeerimisstuudio tellimustele maksumusega alla 100 euro. Kui sinu ostukorvi väärtus on vähemalt 100 eurot, siis käitlemistasu ei lisandu. Samuti ei rakendu käitlustasu siis, kui teed oste IKEA Tallinna poes.

E-poe tellimused

Kuhu ma saan e-poest tehtud tellimustele järele tulla?

Veebitellimustele saab järele tulla nii IKEA Tallinna poodi kui ka Tartu planeerimisstuudiosse. Sobiva väljastuspunkti saad valida meie veebisaidil või rakenduses enne makse tegemist. Kui sul on aga tegemist, võid valida kojuveoteenuse ja me toome sinu ostud sulle ise mugavalt koju kätte.

Kas hinnad on e-poes ja kohapeal samad?

Jah, on küll. Meil on e-poes, IKEA Tallinna poes ja IKEA Tartu planeerimisstuudios täpselt samad hinnad.

Kas ma saan IKEA e-poes või rakenduses tehtud tellimusi muuta või tühistada?

Jah, saad küll. Tellimuse tühistamiseks võta ühendust meie klienditoega telefonil +372 330 4000 (E–R 9.00–18.00 ja L–P 10.00–18.00) või saada meile e-kiri aadressil info@IKEA.ee.

Kas kojuveoteenus on saadaval üle kogu Eesti?

Jah, me toimetame tellimusi kätte üle kogu Eesti. Loe kojuveoteenuse tingimuste ja piirkondade kohta lähemalt siit.

Kas on midagi, mida ma ei saa e-poest tellida?

Meie e-poest ei saa tellida elus taimi, toidukaupa ning eritellimusel valmivaid tööpindu ja seinapaneele.

Kas ma saan IKEA e-poes või rakenduses tehtud tellimusi tagastada?

Jah, saad küll. Loe toodete tagastamise kohta lähemalt siit.

Kui ma tellin e-poest väiksemaid tooteid, siis kas need pakitakse eraldi pakenditesse?

Me tahame olla võimalikult jätkusuutlikud ja üks võimalus selleks on vähendada ühekordse plasti kasutust. Seetõttu ei paki me pisemaid tooteid eraldi väiksematesse pakenditesse. Samuti pakume kohapeal ostude tegemiseks rebenemiskindlaid ja korduvkasutatavaid ostukotte ning vastupidavaid paberkotte.

Milliseid makseviise te aktsepteerite?

Me aktsepteerimine kõiki peamiseid krediit- ja deebetkaarte, sealhulgas Visa, Mastercard ja Maestro kaarte. Samuti aktsepteerime makseid läbi Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Coop pank ja LHV pangalinkide.

Kuidas ma tean, kas toode on e-poes saadaval?

Iga toote juures on veebis all paremal väike mummuke, mis märgib selle saadavust e-poes. Kui mummuke on roheline, tähendab see, et laos on seda toodet rohkem kui neli. Kui mummuke on poolenisti kollane, on laos kuni kolm toodet. Kui mummuke on punane, ei ole võimalik toodet e-poest tellida.

Kuidas ma e-poes toodete eest maksta saan?

Kui oled valmis maksma, järgi meie juhiseid, et saaksime kinnitada kõik sinu andmed, sealhulgas ka makse. Seejärel saadame sulle sinu e-postkasti tellimuse kinnitusmeili.

Kas ma saan Eestisse tellida IKEA tooteid teistest riikidest?

Kahjuks ei saa teiste riikide IKEA poodidest IKEA Tallinna poodi ega IKEA Tartu planeerimisstuudiosse tooteid tellida.

Kas ma saan e-poes oste teha ka siis, kui ma ei ole IKEA Family lojaalsusklubi liige?

Jah, saad küll. IKEA e-poes saab oste teha ainult sisse logides, kuid tellimuse esitamiseks ei pea sa olema IKEA Family lojaalsusklubi liige.

Kas mulle saadetakse pärast e-poes tellimuse tegemist kinnitus?

Jah, me saadame sulle pärast tellimuse kättesaamist sinu e-postkasti kinnitusmeili.

Millal ma saan oma tellitud toodetele järele tulla?

Teavet eeldatava tarneaja kohta näed meie e-poes enne ostu sooritamist. Täpse info toodete kohaletoimetamise kuupäeva ja kellaaja kohta saadame sulle e-posti ja/või SMS-i teel.

Kas minu tellitud toodetele võib järele tulla ka keegi teine?

Jah, võib küll. Tellimus väljastatakse kauba kättesaajale kehtiva isikut tõendava dokumendi alusel. Selleks, et tellitud tooted kätte saada, tuleb öelda SO-ga algav tellimuse number, tellija nimi ja tema telefoninumber.

Kas väiksemaid esemeid saab tellida ka pakiautomaati?

Kahjuks me ei paku praegu sellist teenust. Küll aga töötame usinalt selle nimel, et see oleks tulevikus võimalik.

Kas IKEA tooteid saab osta järelmaksuga?

Jah, IKEA tooteid on võimalik osta ka järelmaksuga. Meie järelmaksuteenuseid pakub Svea Finance AS. Loe järelmaksuteenuse tingimuste kohta lähemalt siit.

Teenused

Milliseid teenuseid IKEA pakub?

Kui tahad säästa aega ja energiat, siis meil on erinevad teenused, mis teevad sinu elu lihtsamaks:

Tutvu teenustega lähemalt siin.

Milliseid teenuseid saan ma e-poest tellida?

Praegu saad tellida veebist kojuveoteenuse ja broneerida kohtumise või veebikohtumise aja mõne meie köögiplaneerimise spetsialistiga.

Kas ma saan oma kojuveo aega muuta?

Kui sa tahad kojuveo aega või kuupäeva muuta, siis anna sellest meile vähemalt üks päev (24 h) enne kokkulepitud aega teada. Selleks võta ühendust meie klienditoega telefonil +372 330 4000 (E–R 9.00–18.00 ja L–P 10.00–18.00) või saada meile e-kiri aadressil info@IKEA.ee.

Mida peaksin tegema, kui osa minu tellimusest on puudu või katki?

Sel juhul võta meiega ühendust telefonil +372 330 4000 (E–R 9.00–18.00 ja L–P 10.00–18.00) või saada meile e-kiri aadressil info@IKEA.ee. Koos leiame sinu murele kindlasti lahenduse.

Kui palju kojuveoteenus maksab?

Tellimuse kohaletoimetamise hind sõltub sinu elukohast ning kauba kaalust ja suurusest. Kojuveoteenuse tingimused ja hinnakirja leiad siit. IKEA Tallinna poodi ja IKEA Tartu planeerimisstuudiosse tellitud toodetele saad järele tulla tasuta.

Mida kojuveoteenuse hind sisaldab?

Kojuveoteenuse hind sisaldab kuni 500 kg või kuue (6) m³ tellimuse toimetamist sinu koju või äriruumidesse. Toome kauba kohale ilma igasuguse lisatasuta kuni 5. korrusele (kui saame kasutada lifti, siis ka kõrgemale). Näidistesaalist või allahinnatud toodete alalt ostetud kokkupandud tooted toimetame üksnes hoone ette.

Tagastamine ja tootevead

Kas ma saan ostetud tooteid tagastada?

Jah, saad küll. Sul on võimalik oma tellimus tagastada 90 päeva jooksul alates ostu sooritamise kuupäevast. IKEA Family liikmed saavad kasutamata, avamata ja kokku panemata tooted tagastada 365 päeva jooksul, kui näitavad või skannivad ostu sooritamise ajal IKEA Family digikaarti. Loe tagastustingimuste kohta lähemalt siit.

Kas IKEA toodetel on ka garantii?

Jah, on küll. Loe meie garantiide kohta lähemalt siit.

Kas ma võin teile tagastada IKEA tooteid, mille ostsin mõnest teisest riigist?

Sa võid meie esindustesse tagastada ainult tooteid, mille ostsid IKEA Tallinna poest, IKEA Tartu planeerimisstuudiost või meie e-poest veebisaidil www.IKEA.ee.

Mida peaksin tegema, kui ostsin toote, aga üks selle osa on katki või kahjustada saanud?

Sel juhul tutvu meie tagastamise tingimustega, mille leiad siit. Sealt saad kindlasti oma küsimusele vastuse.

Mida peaksin tegema, kui kokkupaneku- või paigaldusjuhend on kadunud või seda pole tootega kaasas?

Kõik kokkupaneku- ja paigaldusjuhendid on saadaval ka meie e-poes. Selleks ava toote leht, keri alla ja klõpsa toote üksikasjade alt „Juhendid“.

IKEA Family lojaalsusklubi

Kui palju IKEA Family liikmeks olemine maksab?

IKEA Family liikmeks registreerimine ja olemine on tasuta. Selleks, et saada IKEA Family digikaarti, ei pea sa sooritama ühtegi ostu.

Milliseid hüvesid saan ma IKEA Family liikmena nautida?

IKEA Family lojaalsusklubi liikmena saad näiteks nautida igakuiseid eripakkumisi, tasuta kaupade kindlustust ja 365 päeva pikkust tagastusaega. Samuti on sul võimalik uudistada väljamüügipakkumisi teistest päev varem ja kui sa sööd IKEA Rootsi restoranis esmaspäevast reedeni vähemalt ühe euro eest ja näitad makstes oma IKEA Family digikaarti, saad juua tasuta teed või kohvi.

Kuidas saada IKEA Family liikmeks?

Selleks, et saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks, tuleb sul täita IKEA Family registreerimisvorm (vajad ainult oma e-posti aadressi) või luua IKEA konto ja teha valik IKEA Family liikmeks hakkamise kasuks. Vormi leiad veebisaidilt www.IKEA.ee. Pärast registreerumist saadame sulle e-postkasti kinnituseks meili ja kui oled enda e-posti aadressi kinnitanud, saadame sulle digikaardi ja lisame selle ka sinu IKEA kontole. Digikaart tõestab, et oled lojaalsusklubi liige.

Kui tihti ma e-posti teel infot saama hakkan?

Me saadame IKEA Family sõnumeid e-posti teel 4–5 korda kuus.

Kas minu pereliikmed, sõbrad ja tuttavad võivad samuti minu IKEA Family kaarti kasutada?

IKEA Family digikaarti võib kasutada vaid selle omanik või tema lähedane pereliige. Julgustame sinu sõpru ja tuttavaid endale ise kaarti tegema. See ei võta aega rohkem kui minut.

Kas ma võin vastu võtta ka mis tahes sugulase või sõbra nimele tehtud digikaardi?

Kahjuks mitte, sest digikaart antakse välja vaid selle omanikule.

Millal ma võin digikaarti kasutama hakata? Kas sellel on aktiveerumisaeg?

Me aktiveerime digikaardi kohe, kui oleme selle sinu e-posti aadressile saatnud.

Milliseid erihinnaga tooteid IKEA Family liikmetele pakutakse? Kas erihind kehtib kõikidele kaupadele?

Tavahindade ja IKEA Family hindade vahel on mitmeid erinevusi. IKEA Family erihinnad kehtivad iga kuu ainult teatud IKEA toodetele. Nende leidmiseks otsi veebist ja poest siniseid IKEA Family silte. Samuti võid leida klubipakkumisi IKEA Rootsi restoranis, IKEA Rootsi toidu poes ja IKEA Rootsi bistroos. Selleks, et nendele toodetele kehtiksid madalamad hinnad, pead ostmise ajal kassas IKEA Family digikaarti näitama või skannima, või olema sisse logitud oma IKEA kontole, kui teed oste meie e-poes.

Kuidas ma saan teavet IKEA Family kuupakkumiste kohta?

Kui soovid saada infot IKEA Family pakkumiste kohta, siis telli enda e-posti aadressile meie uudiskiri. Samuti leiad kõik IKEA Family erihinnaga tooted IKEA Family pakkumiste veebilehelt.

Kas ma peaksin kassas näitama või skannima oma IKEA Family digikaarti ka siis, kui ma ei osta ühtegi erihinnaga toodet?

Jah, sa võiksid oma IKEA Family digikaarti alati näidata või iseteeninduskassas skannida. Seda isegi siis, kui sa ei osta erihinnaga tooteid. Selleks on mitmeid põhjused. Näiteks kindlustad nii oma kauba transportimisel tekkinud juhuslike kahjude vastu ja saad avamata pakendis tooted tagastada 365 päeva jooksul. Samuti aitab digikaardi kasutamine meil sind paremini tundma õppida, et teaksime, mida sa tõeliselt armastad.

Kas minu IKEA Family digikaart kehtib ka välismaa IKEA poodides?

Saad oma IKEA Family digikaarti kasutada ainult seal riigis, kus see välja anti. See tähendab, et juhul kui sa registreerusid IKEA Family liikmeks Eestis, saad IKEA Family digikaarti kasutada ainult IKEA Tallinna poes ja Tartu planeerimisstuudios.

IKEA Tallinna pood

Kus IKEA Tallinna pood asub?

IKEA Tallinna poe aadress on Kangrumetsa tee 1, Kurna küla, Rae vald, Harju maakond, 75307.

Miks ei ole tooted teinekord poes saadaval?

Kahjuks ei pruugi populaarsuse ja tarneraskuste tõttu mõned IKEA tooted olla alati saadaval. Üldiselt oskame hinnata, millal need tooted peaksid uuesti lattu saabuma. Samuti on sul võimalik laoseisu ise kontrollida. Selleks mine veebis toote lehele ja veendu, et sinu lemmiktooted on enne poe külastamist saadaval.

Kas ma võin oma lemmiklooma poodi kaasa võtta?

Me lubame IKEA Tallinna poodi ainult erivajadustega inimeste juhtkoeri ja koeri, kes on vastavas kaasaskantavas kotis. Kui sa tahad meid oma lemmikuga külastada, siis võta kindlasti kandekott ise kaasa, sest meie selliseid kotte ei jaga.

Kuidas ma IKEA Tallinna poodi saan?

IKEA Tallinna poodi on mugav külastada nii auto kui ka kliendibussiga. Bussiga tulles saad valida kahe liini vahel – nr 200 (IKEA – Reisisadama A-terminal) ja nr 201 (IKEA – Mustakivi). Rohkem teavet bussiaegade kohta leiad meie veebisaidilt.

IKEA Tartu planeerimisstuudio

Kus IKEA Tartu planeerimisstuudio asub?

IKEA Tartu planeerimisstuudio aadress on Optika tn 24, Räni alevik, Kambja vald, Tartu maakond, 61708.

Millised teenused on planeerimisstuudios saadaval?

IKEA Tartu planeerimisstuudio eesmärk on pakkuda professionaalset tuge isikupäraste mööblilahenduste planeerimisel. Tartu esinduses pakume nii individuaalset planeerimisteenust kui ka abi IKEA veebipõhiste planeerimisprogrammide kasutamisel. Samuti saad e-poes või kohapeal teha tellimusi ja toodetele mugavalt planeerimisstuudiosse järele tulla.

Milliseid mööblilahendusi saab planeerimisstuudios koos töötajaga planeerida?

Meie IKEA Tartu planeerimisstuudios on abivalmis töötajad, kes aitavad sul veebipõhistes planeerimisprogrammides sinu unistuste kööki, riidekappi ja hoiumööblit planeerida. Individuaalne planeerimisteenus on saadaval ainult köögi kujundamiseks.

Kas ma pean planeerimisstuudio külastamiseks aja kinni panema?

IKEA Tartu planeerimisstuudio näidistesaal on avatud kõigile külastajatele, et kodu sisustamiseks inspiratsiooni ja ideid koguda. Siiski soovitame tungivalt neil, kes soovivad spetsialisti abiga köögilahendust planeerida, kohtumise aeg ette broneerida. Individuaalse kohtumise saad broneerida siin.

Kas ma saan tagastada planeerimisstuudiosse toote, mille olen ostnud IKEA Tallinna poest või selle sinna tellinud?

Jah, saad küll. IKEA Tallinna poest ja Tartu planeerimisstuudiost ostetud tooted saab tagastada IKEA Tartu planeerimisstuudiosse. Planeerimisstuudiosse ei saa tagastada tooteid, mille oled ostnud või tellinud mõne teise riigi IKEA poest.

Kas Tartu planeerimisstuudios on tooteid, mida saab kohe kaasa osta?

Kahjuks ei ole IKEA Tartu planeerimisstuudios tooteid, mida saaksid kohapeal osta ja kaasa võtta. Küll aga on Tartu planeerimisstuudio imeline koht, kus inspiratsiooni koguda. Ja kui soovid, saad oma tellimuse kohapeal teha ja toodetele mugavalt planeerimisstuudiosse järele tulla.

Kas ma võin oma lemmiklooma planeerimisstuudiosse kaasa võtta?

Me lubame IKEA Tartu planeerimisstuudiosse ainult erivajadustega inimeste juhtkoeri ja koeri, kes on vastavas kaasaskantavas kotis. Kui sa tahad meid oma lemmikuga külastada, siis võta kindlasti kandekott ise kaasa, sest meie selliseid kotte ei jaga.

Smålandi mängutuba

Mis on Småland?

Småland on mängutuba IKEA Tallinna poes, kuhu ootame mängima ja lõbutsema pere pisemaid. Meie töötajad hoiavad sinu väikestel pereliikmetel silma peal samal ajal, kui sina oste teed.

Kus Smålandi mängutuba asub?

Smålandi mängutuba asub esimesel korrusel poe sissepääsu kõrval.

Mis vanuses lapsed võivad Smålandi mängutoas mängida?

Ootame Smålandi mängutuppa mängima 90–120 cm pikkusi 3–7-aastaseid lapsi, sealhulgas füüsilise ja vaimse puudega lapsi.

Mitu last võib korraga Smålandi mängutoas mängida?

Meie Smålandi mängutuppa mahub korraga mängima kuni 20 last.

Kui pikalt võib minu laps Smålandi mängutoas mängida?

Kõik lapsed võivad mängutoas mängida kuni üks tund. Kui sul on IKEA Family digikaart, pikeneb pisikese mänguaeg 30 minutit ehk kokku saab sinu laps mängida 1,5 h (see sõltub aga sel ajal mängivate laste arvust).

Mida ma peaksin teadma enne, kui oma lapse mängima saadan?

Veendu, et su laps oleks mängutuppa tulles hea tervise juures. Samuti peavad lapsed kandma mänguajal sokke.

Kas ma võin oma lapsega Smålandi mängutuppa kaasa minna?

Mängutuba on mõeldud ainult lastele, kuigi me teame, et ka mõned täiskasvanud tahaksid seal vahvalt aega veeta. Meie töötajad hoiavad su pisikesel silma peal, kui sa oste teed.

Kas mu laps saab Smålandis ka süüa?

Kuna igal lapsel on erinevad toitumisharjumused ja -vajadused ning mänguaeg on lühike, ei paku me lastele süüa. Küll aga saab sinu laps soovi korral juua vett.

Kas ma võin poest lahkuda, samal ajal kui mu laps Smålandi mängutoas mängib?

Ei, vanemad või eestkostjad peavad kindlasti samal ajal poes olema.

Planeerimisprogrammid

Kas teil on veebitööriistu, mis aitaksid mul mööblilahendust planeerida ja tellida?

Meil on veebis mitmeid planeerimisprogramme, mille abil saad enda unistustele kuju anda. Sul on võimalik katsetada erinevate värvide, stiilide, suuruste ja kombinatsioonidega. Samuti saad planeerimisprogrammis vaadata oma köögi-, kontori- või riidekapilahendust 3D-s ning salvestada või printida toodete nimekirja, et toodete tellimine või ostmine oleks mugavam.

Kas ma saan köögi planeerimisprogrammis kõik tooted korraga ostukorvi lisada?

Kahjuks ei saa köögi planeerimisprogrammis tooteid korraga ostukorvi lisada. Kui sa soovid osta kööki veebist, tuleb kõik tooted ükshaaval ostukorvi lisada ja nende kogused eraldi sisestada.

Kas ma saan planeerimisprogramme kasutada ka tahvelarvutis või mobiiltelefonis?

Kõik meie planeerimisprogrammid on tahvelarvutis ja mobiiltelefonides kasutamiseks saadaval, välja arvatud köögiplaneerija, PAX planeerija ja BESTÅ planeerija.

Mida peaksin tegema, kui mu planeerimisprogrammi konto on blokeeritud?

Sel juhul võta meiega ühendust e-posti aadressil info@IKEA.ee ja me aktiveerime su konto.

Mida peaksin tegema, kui ma ei saa uues köögiplaneerijas oma vanale kontole ligi?

2022. aasta veebruarist võtsime kasutusele uue köögiplaneerija. Seetõttu kaotasid kõik vana planeerimisprogrammi kasutajakontod kehtivuse. Selleks, et uut köögiplaneerijat kasutada, pead looma uue kasutajakonto planeerimisprogrammi lehel. Oluline on aga meeles pidada, et uue konto loomisel pead kasutama e-posti aadressi, mida sa pole varasemalt IKEA planeerimisprogrammis kasutatud.

Kui sa tahad avada vana köögiplaani, vajad selle projektinumbrit. Projektinumbri saamiseks võta meiega ühendust e-posti aadressil planners@IKEA.ee ja me saadame sulle spetsiaalse lingi.

Kas ma pean köögiplaneerija kasutamiseks olema IKEA Family liige?

Ei pea, aga sul peab olema kehtiv kasutajakonto. See konto ei ole seotud IKEA Family lojaalsusklubi liikmelisusega.

Miks ma ei saa oma IKEA kontoga köögiplaneerijasse sisse logida?

Kuna köögi planeerimisprogramm pole otseselt www.IKEA.ee veebisaidil, siis tuleb selle kasutamiseks luua uus eraldi kasutajakonto.

IKEA ärikliendile

Kas ärikliendid saavad ka IKEA e-poest tooteid osta?

Kahjuks ei ole äriklientidel ajutiselt võimalik tehnilistel põhjustel meie e-poes oste teha.

Kuidas saavad ärikliendid IKEA tooteid tellida?

Ärikliendid saavad esitada tellimuse meie veebisaidil, kasutades selleks spetsiaalset äriklientide tellimuse vormi või saates kirja e-posti aadressil b2b@IKEA.ee. Tellimusi on võimalik esitada ka IKEA Tallinna poes ning IKEA Tartu planeerimisstuudios kohapeal.

Kas ärikliendid saavad tellimuse eest tasuda pangaülekandega?

Jah, saavad küll. Pärast tellimuse vormi täitmist saadab IKEA Eesti ärikliendiosakond ärikliendile ettemaksuarve. Tellides kaupa IKEA Tallinna poes või IKEA Tartu planeerimisstuudios kohapeal, saab tellimuse eest tasuda vaid sularahas või pangakaardiga.




X