Me usume et traditsioonilisi ettevõtluseesmärke saab saavutada sotsiaalselt ja keskkonnaalaselt vastutustundlike praktikatega.
Meie nägemus

Luua paremat igapäevaelu paljudele inimestele on IKEA nägemus. Meie äriidee on pakkuda suurt valikut hästi disainitud, funktsionaalseid kodusisustustooteid nii madalate hindade eest, et võimalikult paljud oleksid võimelised neid soetama.

Meie sotsiaalne algatus

Partnerluses Save the Childreni ja UNICEFiga toetame sotsiaalseid tegevusi globaalsel tasandil.

Lastele ja keskkonnale mõeldud sotsiaalseid programme rahastades panustame paljude inimeste paremasse argiellu.

Miks lapsed?

Lapsed on meie tulevik. Me tahame muuta nende maailma turvalisemaks ja paremaks kohaks, kus kasvada ning areneda.

Miks keskkond?

Meie planeet on meie kodu. Loodusressursside ratsionaalne kasutamine aitab meil keskkonda päästa.

Milleks parem elu?

Oma teadmisi jagades ja tooteid annetades, täidame me oma nägemust parema argielu loomisest paljudele inimestele.

Enne toetuse küsimist loe lisa meie prioriteetide kohta
Me tahame, et kõik programmid, mida me rahastame, kattuksid hästi IKEA nägemusega, mistõttu me valime oma partnereid erinevate kriteeriumide alusel:
  • kas projekt on keskendunud riigis esinevatele kohalikele probleemidele?
  • kas projekti eesmärgid on seotud laste elu- ja õppetingimuste parandamisega?
  • kas projekt on keskendunud raskeid haigusi põdevate laste ning noorukite abistamisele?
  • kas projekt kaasab kohalikke kogukondasid ja tutvustab IKEAt, kui kodusisustuse spetsialisti?
  • kas projekt on seotud keskkonnaküsimustega?
  • kas projekt on seotud Save the Childreni või UNICEFi tegevustega?
IKEA ei toeta:
  • rahaliselt;
  • kasumit taotlevaid organisatsioone;
  • heategevuslikke tegevusi poodides või nende ümbruses, välja arvatud, kui need on keskendunud lastele (ainult nädalavahetustel);
  • avalike suhetega seotud tegevusi või reklaami;
  • üksikisiku päringuid (abi üksikisikule);
  • loomade heaolu organisatsioone;
  • religioosseid kogukondi;
  • spordiklubisid, üritusi, konkursse ja võistlusi;
  • kogukonna suhtes kitsa fookusega projekte;
  • projekte, mis on avatud piiratud arvule kogukonnaliikmetele;
  • konverentse ja seminare, kunsti- ning meelelahutusprogramme;
  • poliitilisi või meditsiinilisi organisatsioone;
  • reklaamikampaaniaid, heategevuslike organisatsioonide brošüüre või kohalikke ajalehti.




X

Toote lattu jõudmise teavitused

Ole esimene, kes saab teada, kui sinu soovitud [itemName] on tagasi laos:

Hästi! Nüüd jääb sul üle ainult teavitust oodata.

Kui [itemName] on uuesti saadaval, anname sellest sulle meili teel märku.