IKEA kontseptsioon

Teisiti toimides

Me küsime endalt pidevalt: kas on olemas mõni parem viis? Vaid nii saame IKEA valiku hoida unikaalsena ja tagada parema igapäevase koduse elu paljudele.
IDEE
Parem elu paljudele inimestele

IKEA kontseptsioon algab ideest, pakkuda suurt valikut kodusisustustooteid, mis on taskukohased paljudele inimestele, mitte ainult vähestele. IKEA kontseptsioon on olemas igas meie ettevõtte osas, alates disainist, hangetest, pakenditest, levitamisest ja jätkusuutlikkusest kuni meie ärimudelini.

IKEA kontseptsiooni teostamine

IKEA kontseptsiooni viime ellu mitmel moel: Meie poodide kaudu, IKEA kataloogis, veebis ja rakendustes ja mis kõige tähtsam, miljonites kodudes kogu maailmas.

1951
1954
1981
1967
1983
Nime taga peituv lugu

IKEA nimi ühendab IKEA asutaja initsiaalid, Ingvar Kamprad (IK) koos esimeste tähtedega farmist ja külast, kus ta üles kasvas – Elmtaryd ja Agunnaryd (EA). IKEA logo on ei ole peaaegu üldse muutunud ja 1967. aasta versioon on endiselt ja järjekindlalt IKEA ettevõtte sümboliks.

Koos säästame raha

IKEA kliendid mängivad demokraatlikus disainis olulist rolli. Meie teeme oma osa, sina tee enda osa ja üheskoos säästamegi raha. Kliendid aitavad, kui panevad kompaktselt pakitud tooted ise kokku (60 aastat tagasi tuli välja LÖVET, meie esimene kompaktselt pakitud laud), kui nad elavad enda elu võimalikult jätkusuutlikult ja kui nad jagavad enda mõtteid, soovitusi ja enamatki.

FRANTSIISI STRUKTUUR
IKEA kontseptsiooni eest hoolitsemine

Varastel kaheksakümnendatel – kui IKEA poed olid 20 riigis ja IKEA muudkui laienes – taipas IKEA asutaja Ingvar Kamprad, et ta peab kaitsma unikaalset IKEA kontseptsiooni osana ettevõtte kasvust. Ta soovis täielikku sõltumatust ja struktuuri pikaajalist omandit, mistõttu börs ei tulnud kõne allagi.

Nii loodi IKEA frantsiisisüsteem. Täna töötavad kõik IKEA kauplused (välja arvatud IKEA Delft Hollandis) frantsiisilepingute alusel. IKEA kontseptsiooni omanik ja IKEA rahvusvaheline frantsiisiandja on Inter IKEA Systems B.V.