Me kogusime kokku kõik IKEA Family kohta korduma kippuvad küsimused. Võib-olla leiad mõnele oma küsimusele vastuse siit.

Kui palju IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks olemine maksab?

IKEA Family liikmeks registreerimine ja olemine on tasuta. Ja selleks, et saada IKEA Family digikaarti, ei pea sa sooritama ühtegi ostu.

Milliseid hüvesid saan ma IKEA Family liikmena kasutada?

IKEA Family liikmena on sul mitmeid eeliseid ning hüvesid (ja teinekord teeme sulle ka üllatusi!).

  • Tasuta kuum jook. Kui sa sööd IKEA Rootsi restoranis esmaspäevast reedeni vähemalt 1 € eest ja näitad makstes oma IKEA Family digikaarti, saad nautida tasuta teed, kohvi või kakaod.
  • Igakuised eripakkumised. IKEA Family digikaardi omanikuna saad soetada teatud IKEA tooteid veelgi paremate hindadega. Erihinnaga tooted tunned poes ja veebis ära siniste hinnasiltide järgi.
  • Tasuta kaupade kindlustus. IKEA Family digikaardiga kindlustad uued tooted koduteel tekkinud juhuslike kahjude vastu. Kindlustus kehtib kõigile purunevatele toodetele. Õnnetuse korral saad need 90 päeva jooksul pärast ostu kas tagastada või ümber vahetada.
  • Ole esimene väljamüügil. IKEA Family liikmena saad väljamüügipakkumisi uudistada teistest päev varem.
  • Lõbu veel laiemalt. Kui sul on IKEA Family digikaart, pikeneb su lapse mänguaeg Smålandi mängutoas 30 minuti võrra (aga see oleneb sellest, kui palju lapsi parasjagu mängutoas on).
  • Mängud ja kingitused. Meile meeldib lõbutseda ja loodame, et sulle ka! Seetõttu korraldame vahel IKEA Family liikmetele vahvaid mänge.
Kuidas saada IKEA Family liikmeks?

Selleks, et saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks, tuleb sul täita IKEA Family registreerimisvorm (vajad ainult oma e-posti aadressi) või luua IKEA konto ja teha valik IKEA Family liikmeks hakkamise kasuks. Vormi leiad veebisaidilt www.IKEA.ee. Pärast registreerumist saadame sulle e-postkasti kinnituseks meili ja kui oled enda e-posti aadressi kinnitanud, saadame sulle digikaardi ja lisame selle ka sinu IKEA kontole. Digikaart tõestab, et oled lojaalsusklubi liige.

Kui tihti ma e-posti teel infot saama hakkan?

Me saadame IKEA Family sõnumeid e-posti teel 4–5 korda kuus.

Kas minu pereliikmed, sõbrad ja tuttavad võivad samuti minu kaarti kasutada?

IKEA Family digikaarti võib kasutada vaid selle omanik või tema lähedane pereliige. Julgustame sinu sõpru ja tuttavaid endale ise kaarti tegema. See ei võta aega rohkem kui minut.​

Millal ma võin digikaarti kasutama hakata? Kas sellel on aktiveerumisaeg?​

Digikaart aktiveeritakse kohe, kui oled selle enda e-posti aadressile saanud.

Mida peaksin tegema, kui ma kogemata enda IKEA Family digikaardi kustutasin?

Kui oled enda IKEA Family kaardi kustutanud ja soovid seda taastada, laadi alla selle digikoopia enda IKEA kontolt või sisesta oma e-posti aadress uuesti IKEA Family registreerimisvormi. Enda IKEA Family digikaardi koopia saad kätte sekunditega. Juhul, kui sa saad IKEA Family uudiskirju, siis leiad digikaardi ka nende alt.

Milliseid erihinnaga tooteid IKEA Family liikmetele pakutakse? Kas erihind kehtib kõikidele kaupadele?​

Tavahindade ja IKEA Family hindade vahel on mitmeid erinevusi. IKEA Family erihinnad kehtivad iga kuu ainult teatud IKEA toodetele. Nende leidmiseks otsi veebist ja poest siniseid Family silte. Selleks, et nendele toodetele kehtiksid madalamad hinnad, pead ostmise ajal kassas IKEA Family digikaarti näitama või skannima, või olema sisse logitud oma IKEA kontole, kui teed oste meie e-poes.

Kuidas ma saan teavet IKEA Family kuupakkumiste kohta?

Kui soovid saada infot IKEA Family pakkumiste kohta, siis telli enda e-posti aadressile meie uudiskiri.

Miks ma peaksin oma digikaarti iga ostu ajal näitama või skannima, kui ma ei osta ühtegi IKEA Family erihinnaga toodet?

Kui näitad või skannid kassas makstes oma IKEA Family digikaarti, kindlustad kauba koduteel tekkinud juhuslike kahjude vastu. Pealegi aitab teave sinu ostude kohta meil koostada eripakkumisi, mis on asjakohased ja täpselt sulle mõeldud.

Kas minu IKEA Family digikaart kehtib ka välismaa IKEA poodides?

Saad oma IKEA Family digikaarti kasutada ainult seal riigis, kus see välja anti. Juhul, kui sa registreerusid IKEA Family liikmeks Eestis, kehtib sinu digikaart üksnes IKEA Tallinna poes ja IKEA Tartu planeerimisstuudios.

Kuidas ma saan muuta enda IKEA Family kaardi andmeid või oma liikmelisuse tühistada?

Saad oma IKEA kontole sisse logides värskendada mis tahes isiklikke andmeid ja nõusolekuid, nagu nimi, aadress, kontaktandmed, otseturunduseelistused ning IKEA Family loosides ja mängudes osalemine.

Kuidas ma saan muuta oma otseturunduseelistusi?

Me austame sinu privaatsust, seega on sul võimalus oma otseturunduse seadeid ise muuta. Selleks logi sisse enda IKEA kontole. Juhul kui sa ei taha meilt enam e-kirju saada, võid klõpsata mis tahes uudiskirja lõpus olevale nupule „Tühista tellimus”.

Kuidas ma saan kasutada tasuta kaupade kindlustust?

Kauba kindlustamiseks pead ostu sooritamisel näitama või skannima IKEA Family digikaarti. Juhul kui su toode läks koduteel katki, tule IKEA esindusse 90 päeva jooksul alates ostukuupäevast ja võta kaasa kindlustatud toode, oma IKEA Family digikaart ja ostutšekk. Tasuta kaupade kindlustus kehtib IKEA Family kaardi näitamisel nii tavahinnaga kui erihinnaga ostetud toodetele.

Kas ma peaksin kassas näitama oma IKEA Family digikaarti ka siis, kui ma ei osta ühtegi erihinnaga toodet?

Jah, sa võiksid oma IKEA Family digikaarti alati näidata. Seda isegi siis, kui sa ei osta erihinnaga tooteid. Selleks on mitmeid põhjused. Näiteks kindlustad nii oma kauba transportimisel tekkinud juhuslike kahjude vastu. Ja saad avamata pakendis tooted tagastada 365 päeva jooksul. Samuti aitab digikaardi kasutamine meil sind paremini tundma õppida, et teaksime, mida sa tõeliselt armastad.

Kas kassapidaja saab minu IKEA Family digikaardi numbri ka e-posti aadressi järgi üles otsida? Näiteks juhul, kui ma seda telefonist üles ei leia?

Kahjuks ei saa kassapidajad seda praegu teha. Aga sul on mõned muud võimalused, kuidas IKEA Family eeliseid kasutada.

  • Saad uue IKEA Family digikaardi alla laadida sekunditega, sisestades oma e-posti aadressi veebilehel www.IKEA.ee/client/quickfamily.
  • Sinu IKEA Family digikaart on kõigi IKEA uudiskirjade all. Näita seda kassapidajale ja ta skannib QR-koodi.
  • Lisa digikaart oma IKEA kontolt Apple'i või Androidi mobiilsesse rahakotti ja näita seda kassapidajale.
Kuidas ma saan oma IKEA Family liikmelisuse tühistada?

Meil on kahju, et sa lahkud ... Aga kui sa soovid tõesti oma liikmelisuse lõpetada, saad seda teha enda IKEA kontole sisse logides ja konto kustutades. Või võta meiega ühendust e-posti aadressil info@ikea.ee ja me aitame sind.

Kas IKEA Family eeliste kasutamiseks piisab ka sellest, kui mul on IKEA konto?

Kui soovid nautida erilisi eeliseid ja hüvesid, pead pärast IKEA konto loomist kindlasti valima, et soovid saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks.

Kas IKEA Family erihinnad kehtivad mulle ka e-poest ostes?

Eripakkumised ja IKEA Family hinnad kehtivad sulle ainult siis, kui oled oma kontol märkinud, et soovid saada IKEA Family lojaalsusklubi liikmeks.

Mida teha, kui minu kontol pole IKEA Family digikaarti?

Sel juhul logi oma kontole sisse veebilehel www.IKEA.ee/client ja vajuta nuppu „Liitu IKEA Family klubiga“.


Tagasi müüki
+
X

Toote lattu jõudmise teavitused

Ole esimene, kes saab teada, kui sinu soovitud [itemName] on tagasi laos:

Hästi! Nüüd jääb sul üle ainult teavitust oodata.

Kui [itemName] on uuesti saadaval, anname sellest sulle meili teel märku.